dile bir mucize

Salat-ı tefriciye nedir nasıl okunur? | 03 Eyl 2006

Aşağıdaki yazıyı okumadan bu uyarı dikkate almanızı rica ederim.

Salat-ı tefriciye ile ilgili sorularınız kesinlikle cevaplanmayacak olup bunun nedeni ise benim bu konuda ilmim yetersizdir.

Kaynak:
salatı tefriciye nedir nasıl okunur

BU BAŞLIK ALTINA YAZACAĞINIZ SORULAR SİLİNECEK OLUP BU KONUDA SİZDEN ÖZÜR DİLERİM.

Öncelikle internete yaptığım araştırma sonucu bazı sitelerde salat-ı tefriciye ile ilgili olumsuz bazı yazılar bulunmakta olduğunu gördüm yalnız bu zamana kadar bizlere öğretilenler ve sahih kaynaklardan öğrendiğimize göre salat-ı tefriciye gerçekten inanarak okuduğunuz vakit Allah’ın izni ile dualarınız kabul olacaktır.

Sizce sizin için çok zor olan şeyler Allah’a hiç zor gelir mi? en imkansızı yaratan Allah’ımız bu dua vesilesi ile inşallah dualarınızı kabul eder.

Peki nasıl okunur.

İmamı Kurtubî Hazretleri şöyle buyurmuş: “Bir kimse, çok önemli bir işinin veya önemli bir dileğinin gerçekleşmesini, ya da üzerinde devam edip duran büyük bir belanın üzerinden çekilip gitmesi (kalkması) için “Salât-i Tefriciye”yi (4444) defa okuyup, bu mübarek Salâtü Selâm ile Yüce Peygamberimizi vesile edinse, hiç şüphe ve tereddüt yoktur ki, Yüce Allah, o kulunun istek ve muradının olması için hayırlı bir sebeb yaratır ve ona muradını verir.”

DUANIN ARAPÇASI
“Allâhumme salli salâten kâmileten ve sellim selâmen tâmmen alâ Seyyidinâ Muhammedinillezî tenhallü bihil ukadü ve tenfericu bihil-kürebü ve tukdâ bihil-havâicu ve tünâlü bihir-reğâibü ve hüsnül-havâtimi ve yustaskal ğamâmu bivechihil Kerîm ve alâ âlihî ve sahbihi fî külli lemhatin ve nefesin bi adedi külli ma’lûmin lek.”

DUANIN manası

“Allahım! Bizim Efendimiz Muhammed’e (sav) kusursuz bir salât ve rahmet, mükemmel bir selâm ve selâmet vermeni diliyoruz. O Peygamber ki, onun hürmetine düğümler çözülür, sıkıntılar ve belalar onun hürmetine açılıp dağılır, hacet ve ihtiyaçlar onun hürmetine yerine getirilir. Maksatlara O’nun hürmetine ulaşılır, güzel sonuçlar O’nun hürmetine elde edilir. O’nun şerefli yüzü hürmetine bulutlardaki yağmur istenilir, Allah’ım, onun ehl-i beytine, ashabına da her göz kırpacak kadar zamanda (her an, saniye) her nefes alacak zamanda sana malum olan varlıklar sayısınca salât et.”
Arapça biliyorsanız duayı arapça harflerle arapça olarak okuyunuz.

Mehmet Bastem  tarafından yapılmış olan salat-ı tefriciye programını kullanarakta salat-ı tefriciye okuyabilirsiniz.

aşağıdaki linklerin üçüde aynı programın linki olup birinde sorun oluşursa diğerlerinini kullanabilirsiniz.

linkteki programı indirip bilgisayarınıza kurduktan sonra okunan 11 olarak gözükür sıfırlamak için sol üstte bulanan işlemler sayacı sıfırla linklerini kullanınız.

programı indirmek için link

link http://www.why-islam.net/download/tefriciye.zip

Gerçekten inanarak yapılmış bir duanın kabul olmayacağını kim söyleyebilir.

Salat-ı tefriciye hakkında neden 4444 adet veya kaynağı nedir gibi sorular gelmekteydi aşağıdaki linklerden salat-ı tefriciye ile ilgili bazı bilgilere ulaşbilirsiniz ayrıca sorularınızı http://www.sorularlaislamiyet.com/ sitesinden sorabilirsiniz.

http://www.sorularlaislamiyet.com/subpage.php?s=show_qna&id=1207
http://www.sorularlaislamiyet.com/subpage.php?s=show_qna&id=2655
http://www.sorularlaislamiyet.com/subpage.php?s=show_qna&id=2790

GENEL kategorisinde yayınlandı

86 Yorum »

  1. Salat-ı tefriciye duasını temiz halisane olarak 4444 tane çekildiğinde inanın ÇARE geliyor.76-80 yılları arası o olaylı zamanlarda rahmetli anacımın okuma arkadaşlarıyla (Allah hepsine rahmet eylesin)zaman zaman salatı tefriciye okuyarak (derslerimizi de muntazam çalışmamız lazım) Üniversitemi bitirdim.Örnekleri çok Eşimden ayrılma durumu olduğumda Hz ALLAH a sığınıp salatı tefriciyeyi okudum(4444)barıştım.Yine aynı sorunla karşı karşıyayım eşimi çok seviyorum.Her zaman olduğu gibi Hz.ALLAH ıma sığınıp salatı tefriciyeyi hoca arkadaşıma 4444 defa çektirdim.Kendimde okuyorum.Şimdi Hz.ALLAHımdan ÇARESİNİ bekliyorum.En ÖNEMLİSİ istenilen çare hayırlısı ise olacaktır.
    Dualarınızı eksik etmeyin.
    saygılarla

    Yorum tarafından mustafa — 17 Oca 2007 @ 16:22

    • ee kardes gene aranız bozulursa ne olacak genemi 4444 kere okuyacan hep böyle devirdayımmı yapacak ?

      Yorum tarafından murat kara — 02 Şub 2010 @ 19:33

  2. Selamün aleyküm arkadaşlar.
    Benim babam hastaydı,3 kez ameliyat oldu.Bu ameliyatlar sürecinde ben ve bazı arkadaşlarım Salat-ı tefriciye duasını paylaştırdı ve 4444 defa okuduk.Son emeliyattan sonra doktorlar dedilerki eve götürün.Yapabileceğimiz bir şey yok dediler.Ve ancak 2 ay yaşayabilir dediler.Babamı hastahaneden çıkartalı eğer yanlış hatırlamıyorsam 7 ay oldu.Allah’a şükürler olsun şu durumu fena değil.Ben tamamen yaptığımız dualara bağlıyorum.
    Şu anda bir sıkıntım var.Salat-ı tefriciye duasını 4444 defa okudum ve Allah’tan çare bekliyorum.İnşallah kabul olur.
    Yer yüzünde zülme uğrayan müslüman kardeşlerimize dualarımızı esirgemeyelim.Allah’a emanet olun.

    Yorum tarafından HACI — 23 Oca 2007 @ 16:22

  3. merhaba arkadaşlar bende eşim için 4444 defa tefriciye okuyorum 4000 oldu allaha çok şükür ama her ağızdan başka bi laf çıkıyor iş için olmaz dünya için olmaz veya olur haliyle kafam karışmadı değil yani… ama allahıma inanıyorum ve inş. dualarımın kabul olmasını herkez gibi istiyorum ve sizinde dua ve yorumlarınızı bekliyorum
    allaha emanet olun….

    Yorum tarafından bilge balkis — 02 Şub 2007 @ 15:58

  4. Bu dua ile ilgili çok önceden beri bilmekte olduğum bazı şeyleri sizlerlede paylaşmak isterim.Salatı tefriciye duası salavatın hatmedilmesi manasını taşımaktaymış.Yani peygamber Efendimizi (sav)vesile kılarak istemek manasında.Ama çok dikkatli davranılması gerektiği kanaitindeyim.Bizlerin bildiği bir olay vardır ve bir zaman kulaktan kulağa yayılmış gerçek yaşanmış bir olaydır.Bir anne oğlunu askere yollar ve çok üzülür.Hep oğlum şehit olurmu korkusu yaşamaktadır.Ve de oğlunun sağ salim dönmesi için bu salavatı 4444 kez okur ve sonra ne olur biliyormusunuz.Bu genç sağ salim döner ve tam sokak kapısının önünde annesinin kollarında vefat eder.Bazı konularda bu duayı hatmetmek kaderi zorlamak manasına gelebileceği için çok dikkatle okunması gerektiği düşüncesindeyim.Biz böyle öğrendik bu dua konusunda ve sizlerlede paylaşmak istedim.Yüce Allah bütün hayırlı dualarımızı kabul etsin.

    Yorum tarafından dua dostu — 04 Şub 2007 @ 23:10

  5. Eşim benden ayrılmak istiyor ve çok büyük bir bunalım içinde! Tek dayanağım Allah ve Allaha hergün yalvarıyorum, dualar ediyorum! Ve bana salat-ı tefriciye yi tavsiye ettiler! Tek başıma okuyorum ve şimdilik 350 oldu! Allaha inanıyorum ve duamı kabul edecegini ümit ediyorum! Kardeşlerim, sizde dualarınız esirgemeyin! Yüce Rabbim sizlerinde dualarınızı kabul etsin inşallah!
    Esenkalın!

    Yorum tarafından Allahın bir kulu — 01 Mar 2007 @ 10:09

  6. Selamin Aleyküm diyerek baslamak istiyorum

    Benimde bana göre büyük bir sorunum var tek yardimcim yüce rabbimiz diye düsünüyorum ve ona siginarak, SALAT-I TEFRICIYE DUASINI kendim ve Arkadaslar ile Es Dost arasinda paylasarak okumaya basladik, ve inaniyorumki bu isimiz olsun veya olmasin birgün bunun karsiligini bulacagimi. ALLAHIMIZ herdaim yaninizda olsun ve bütün DUALARINIZI kabul etsin, ALLAHA EMANET OLUN

    Yorum tarafından melis — 09 Mar 2007 @ 01:35

  7. selamin aleyküm arkadaşlar… RABBİMo kadar büyük ki allah içten gelerek edilen duaları kabul eder rabbim bagışlayıcıdır merhemetlidir bende allahın izniyle cuma günü başlamak istiyorum SALAT-I TEFRİCİYE bizler allahı her zaman hatırlarsak eminim oda bizi hatırlar sabretmeyide bilmeliyiz saberetmeyen kul benim kulum degil der rabbim ona başta namzala yakın olmalıyız nasıl insan yemeksiz susuz yaşayamaz sa namazsızda yaşayamasın her zaman tevbe etmek dilegiyle allaha emanet olun

    Yorum tarafından gamze — 20 Mar 2007 @ 15:08

  8. bende okumak istiyorum.evet bende geçenlerde biyerlerde salatı tefriciye duasıyla alakalı saçma şeyler okudum.allahın izniyle kısa bir süre içinde başlayacağım.ama tam olarak 4444 kez okunması lazımmış.ne bir eksik nede bir fazla.tam adedince okumak gerekirmiş.aynı anahtar gibi bir diş fazla yada eksik olusa kapı açılmaz ya buda öyleymiş.allah dualarınızı kabul etsin.aminn

    Yorum tarafından yasemin — 21 Mar 2007 @ 02:44

  9. ben duaların gücüne inanıyorum. Selati tefriciye ben de bir zamanlar okudum, dileğim istediğim gibi gerçekleşmedi. Olsun! İsterken de benim hakkımda hayırlısı ise olsun diye duamı bitirmiştim. Yıllar sonra o duamın dileği bir şekilde oldu. Birebir olmasa da okuduğum selati tefriciye’ye bağlıyorum. Şimdi kardeşim için annemle okuyoruz hayırlı ise olur,olmazsa da kesinlikle bu okumaların boşa gitmeyeceğine inannıyorum. Allah birgün dualarınızın sevabını size birşekilde gösterecektir.O herşeyi bilendir, takdir onundur…

    Yorum tarafından sibel — 21 Mar 2007 @ 09:31

  10. Selamun aleykum arkadaşlar ben dua ile arası eskiden cok ii olan fakat 4-5 ay surekli dua ettikten sonra duası kabul olmadıgı için dua etmeyi bırakan ardan bir iki yıl gectikten sonra duam iki kabul görmemiş dien bir insan olarak şuna inanıyorum her duamıza başlamadan önce hayırlısıyla demeyi unutmayalım eger duamızın kabul saatine denk gelirde eger bide hayırsızsa eyvah ki ne eyvah lütfen dua ederken hayırlısıysa olsun dielim. Rabbim Tüm hayırlı dualarınızı kabul etsin …

    Yorum tarafından DOGAN — 21 Mar 2007 @ 22:11

  11. selamün aleyküm
    bende SALAT_I TEFRİCİYE duasını okuyacagım benimde hayırlısıyla olmasını istediğim bir dileğim var.
    bende duydum ki ne eksik ne fazla okunurmus.4444 tane okunurmuş bunun için tesbih olmaz diye düşündüm ve zikirmatik aldım sizlerede tavsiye ederim.duamı okuyacağım olur yada olmaz ama şunu biliyorum ki tam gönülden okunursa inanılırsa hersey olur inşallah herseyin hayırlısı allaha emanet olun………

    Yorum tarafından yeşim — 26 Mar 2007 @ 08:35

  12. selamün aleyküm arkaşlar bende mübarek gün yarin mevlit kandili yarin okumaya başlayacagım bu büyük duaya ben şuan çok bunalımdayım hayatımdaki tüm kötülükler üst üstte geldi bunalıma girdim ama bu büyük dua eminimki beni kurtaracak önceden devamlı okudugum duaydı bu ama bıraktım bi kaç senedir başımdan bela eksik olmadı işallah yarin başlayacagım benim için dua edin ne olursunuz hayırlı kandiller

    Yorum tarafından ilknur — 29 Mar 2007 @ 22:44

  13. selam arkadaslar ben 4444 duasına ınananlardan bırıyım ve emınım ınanarak okundugunda da kabul olmayacak hıç bır dua yoktur hersey allahın ıznıyle olur ben buna kalpten ınanıyorum ve su anda okumaya devam edıyorum ve tam tamına 892 tane oldu umarım 4444 tane okumayı basarırım arkadaslar allaha emanet olun

    Yorum tarafından serap — 31 Mar 2007 @ 15:49

  14. arkadaslar gercekten kulaktan dolma sözlerle değilde ınanarak okuyun bu duayı.ve bır ıstegınız oldugu zamanda lutfen bırakmayın

    Yorum tarafından serap — 31 Mar 2007 @ 15:50

    • yav anlamadıgım nasıl garanti veriyosunuz olacagına elinizde bi delil varmı ???

      Yorum tarafından murat kara — 02 Şub 2010 @ 19:42

  15. Böyle bir güzel Internet-sayfasini kuranlari kutlamak istiyorum. Bu sayfada sunulan program icin ve program kurucusuna ayrica tesekkür ederim.

    Yorum tarafından Mümin — 03 Nis 2007 @ 10:37

  16. Merhabalar;
    İşlerim ile ilgili çok problem yaşıyorum; elemanlarımızın yaptıkları hatalardan dolayı borç içindeyim.Önce Allah’ımdan sonra kendimden çok eminim. Salat-ı >Tefriciye’yi duasının mucizesini biliyorum. Hergün sabahtan vaktim olursa 21 defa yoksa 1 defa okuyarak çıkıyorum. İki gündür de aklıma geldikçe Allah’ımı ve Peygamber efendimizi kalbimden geçirerek okuyorum.Eminim ki Allah’ım derdime çare verecektir.İşlerimiz yoluna girip sağlıklı ve huzurlu bir hayat ile devam edeceğiz. Sizler de okumayı bırakmayın ve aklınızdan sürekli Allah’ımızın kudretinin büyüklüğünü düşünün.Unutmayınız dönüşümüz sadece Ona’dır

    Yorum tarafından Şadiye — 03 Nis 2007 @ 13:30

  17. birini çok sevdim ama o beni benim onu sevdiğim gibi sevmedi terk etti bu olaya o kadar üzüldümki bunalıma girdim namaz kılmadan rahatlayamıyorum. Şimdi 5 vakit namaz kılıyorum Allahıma çok şükür diyorum bunda da bir hayır varmış ve tefriciye duasını okuyorum biliyorum ki bir gün hayırlısıyla kabul olacak.

    Yorum tarafından sevgi — 05 Nis 2007 @ 14:44

  18. Selamun aleykum din kardeşlerim.Hepinizin için Allah en hayırlısını verir inşallah.Önemli olan inanmaktır inanınca üstesinden gelinmeyecek iş yoktur Allah ın yardımıyla..Zaten yukardaki programla devamlı dinleyince insan kendinden geçiyo rahatlıyor. Kendinizi Allah a bırakın yani tevekkül edin . Ben böyle yaptım sonunda ne olursa böylece zülmemiş olcam . Allah hepinize yardım etsin..

    Yorum tarafından mustafa — 05 Nis 2007 @ 23:46

  19. bende bugün yani bu gece bitirdim .ALLAH kabul etsin inşallah sizlerle birlikte benimde duamı bende inanıyorum buralarda olmasa bile ötelerde bii şekilde karşılık bulacağına el açmak yardım istemek bile beni o kdar rahatlatıyo ki.. biliyorum ki… birgün cevap gelecek ama bu dua yüzü suyu hörmetine yada ALLAHIM ol desin yeter ki.. o isteyipte olunmayacak dua varmıdır ..hepimizin duaları makbul olsun inşallah….
    ALLAHA emanet olun…

    Yorum tarafından aydan — 07 Nis 2007 @ 01:58

  20. içimde hep bir allah korkusu olmasına rağmen pis bir hayatın içine dalmıştım ben bir işkadınıyım ve daha 23 yaşındayım ilk defa sabah namazına kalktım öyle bir karşılığını aldım ki işlerim yoluna girdi
    sonra ara ara kılarken yatsılarıda kılmaya başladım şuan biraz borç altına girdim salatı tefriciye okuyorum 2000 adete yaklaştım o kadar inanıyorum ki kabul olacağına bide cuma günü ikindi ezanı ile akşam ezanı arasında kısa bir zaman süresi vardır bu süreyi yakalamaya çalışın sürekli dua edin allah mutlaka kabul ediyor lütfen bunu yapmayı unutmayın belki birkaçınıza iyiliğim dokunur allahın yolundan şaşmayın sapkınlık sapkınlığı doğuruyor ve ruhi bunalıma yol açıyor allah herkesi korusun

    Yorum tarafından merve — 14 Nis 2007 @ 09:50

    • haşa ALLAH la pazarlıkmı yapyosunuz kardesim kabul olacagına derken

      Yorum tarafından murat kara — 02 Şub 2010 @ 19:45

  21. selamun aleykum tefriciye hakkinda olan yorumunuzu tek tek okudum ve sunu belirtmek istiyorum bundan bir yil once bu vakitler cok kotu gunler yasiyordum haksizliga ugramistim esim tarafindan esim hic bir sebep yokken beni bosamaya karar verdi evi terketti telefonlarima cikmaz oldu anliyacaginiz benden nefrat etmeye basladi benda ALLAHIMA son derece guvenerek olacagina cok aama cok inanarak 3 gun icinde tefriciye duasini yaptim ALLAH sahid 2 aya kalmadan kocam ozur dileyerek ve hatta pisman ligini dile getirerek donup geldi bu duadan sasmayin altindan kalkamayacaginiz gucunuzun tukendigi umutsuz kaldiginiz anda tereddutsuz yapin INSALLAH hepimizin duasi kabul olur .unutmayin birseyi cok istiyorsaniz tum kapilarin yuzunuze kapandigoi anda bu duayi yapin simdiye kadar bu duayi yapanlarin eli ALLAHU TEALANIN dergahindan bos donmemis ALLAHA emanet olun hayir dualarinizi bizlerden eksik etmeyin.selametle.

    Yorum tarafından meral — 16 Nis 2007 @ 00:53

    • kardes milleti saptırmayın herkesin her ettigi dua kabul olacak diye bir sart yokki

      Yorum tarafından murat kara — 02 Şub 2010 @ 19:47

      • sen ne dıosun ya murat kara..ınsan Rabbıne dayanmayacaksa en zor anlarında kıme dayancak sorarım sna!!!duanın kabul olacagına ınanmıycaksa nasıl yasayacak ınsan nasıl dayancak..sen muslumna degılsın galıba ancak musluman olmayan ınsanlar toplulugu Allahtan umıdını keser cunku..nefret edıorum bole yorum yapan ınsanlardan ben okadar sıkıntı cekmısım Allah duamı kabul etmıs ee ben ona el acmısım bunun nersı tuhaf neden kabul olmasın dualar

        Yorum tarafından tugba — 29 Haz 2012 @ 14:15

  22. Öncelikle Allahımızın Rahmeti hepimizin Üzerinde olsun ve Biz fani aciz ve muhtaç kullarını bağışlamasını diliyorum salaten tefriciye duası halisane okundugunda Alim zatlarında dedği gibi derdimize deva olmaya vesile oluyor Sevgili kardeşlerimmm Allahımız kuluna taşıyamıyacağı yükde yüklemez sakın isyan etmiyelim inanın burda cektiğimiz her sıkıntının karşılıgını alacagız ve burdaki kısa cık hayatımızda cekilen sıkıntılar için sadece dua silahımızı kullanıp elimizdeki diğer nimetler için şükür etmeyi hiç bırakmayalım inanın bu dünya sıkıntı ve dert dünyası Allah sıkıntısı ve derdi olan kardeşlerimin sıkıntılarını def etsin birbirimize dua edelim O ol derse olur onun bam teline dokunmak cok önemli bulunanda hepimize dua etsinnnnnn Rabbim hepimizin dualarını hayırlısıyla kabul eylesin tek sorun onu kaybetmemek Onu kaybedersek herseyi kaybetmiş oluruz.

    Yorum tarafından Ahmet öncel — 20 Nis 2007 @ 20:17

  23. esselamun aleyküm bende okumaya yeni başladım inş. benimde dileğim kabul olur yer gök dua üstüne kurulmuş içten inanarak okunursa isteklerin geri çevrilmeyeceğine yürekten inanıyorum Allah cümlemizin dualarını kabul etsin Allaha emanet olun dualarınızı bizdende eksik etmeyin. Selametle.

    Yorum tarafından Allahın bir kulu — 22 Nis 2007 @ 15:11

  24. selamun aleyküm bende tefriciye duasını okuyorum çok inançlı biriyim ama nefsimede yeniliyorum bundan çok rahatsızım hayattan zevk almıyorum huzursuzum ne olacak bizim halimiz Allah cümlemizede yardım etsin banada nolur kardeşlerim dualarınızı bekliyorum sizin dualarınızla belki kurtulurum nefsime uymaktan huzura kavuşmak istiyorum Allahım nefsimin ve şeytanın şerrinden sana sığınırım sen yar ve yardımcımız ol Allah cümlemizin dualarını kabul etsin Allaha emanet olun.

    Yorum tarafından Allahın bir kulu — 24 Nis 2007 @ 23:20

  25. Selamun aleyküm.. 2 yıl önce öss zamanlarında yerleşebilmek için inanarak bu duaya başladım.. kendi bölümüm olan çocuk gelişimi okuyabilmek için gece gündüz 4444 defa bu duayı okudum. Tercih formunu teslim edeceğim son gün öss rehberini son kez karıştırdım ve bilgisayar bölümü kafama takıldı. İmkansızdı olması çünkü ben sözel ögrencısıydım ama yazıverdim ve bilgisayar bölümünde şuan okuyorum iyiki bu bölümü kazanmısım. Bu duayı okuyan eninde sonunda mukafatını, hayırlı olanını kazanıyor. Okuyupta dileğinizin olmadıgını düşünmeyin Yüce Allah ım sizin için hayırlısını bu dua sayesınde gönlünüze razı eyliyor. Allah’ım herkesin duasını kabul etsin…

    Yorum tarafından ELFAKİN — 27 Nis 2007 @ 15:30

  26. Selamun aleykum arkadaşlar bende kutlu dogum haftası nedeniyle peygamberimize selam olması amacıyla 4444 defa okudum inşallah kabul olmustur.Sizlerde sadece basınız sıkıstıgında değil her daim attığınız her adımda okumanız dileğiyle

    Yorum tarafından Kaan — 27 Nis 2007 @ 23:01

  27. merhaba arkadaşlar..
    bende okudum ve bütün kalbimle inanıyorum ki yüce rabbimiz hepimizin dualarını kabul edecektir..ve ltfn dua etmeyi asla bırakmayın..inş.hepimizin duaları kabul olur..kalınsağlıcakla

    Yorum tarafından şule — 04 May 2007 @ 02:38

  28. selamualeyküm en üniversiteye hazırlanan bir öğrenciyim bu gün bu 4444 duasını okumaya başlayacam RABBİM duanlarla dileklerinı ihsan edenleri kabul eylesin peygamber efendimizin hakkı için bu yazıyı okuyup benim için güzel dualarda bulunanlardan ALLAH RAZI OLSUN…….RABBİM tüm sıkıntıda kalmış kullarına yardım eylesin bizleride içlerinde

    Yorum tarafından aslı — 06 May 2007 @ 18:54

  29. selamun aleyküm arkadaşlar Rabbimizden herşeyin hayırlısı için dua edelim ve temiz bir kalp ile ona yönelirsek inanın bana dualarınız kabul olacaktır ben elimden geldiği kadar öyle yapmaya çalışıyorum sizlerde öyle yaparsanız Rabbim güzel kalbinize göre verecektir Allah a emanet olun inşallah:)

    Yorum tarafından seda — 12 May 2007 @ 19:11

  30. Sevgili kardeşlerim şunu da hatırlatayım dualarım neden kabul olmuyor diye asla düşünmeyin herşeyin hayırlısını dileyin baklın ben başıma gelen olayı anlatayım sizlere benim sevdiğim biri vardı 4 sene sürdü çok seviyorduk birbirimizi evlenecektik bir gece dua ettim dedim ki Rabbim eğer hakkımda hayırlı değilse lütfen ben acı çekmeden bitsin dedim ertesi gün çok ufak bir sebepten dolayı ayrıldık Rabbim büyük o ne eylerse güzel eyler iyi kide ayrılmışız benim için hayırlı olmadığını anladım Rabbim herşeyin hayırlsını versin unutmayın herşeyin HAYIRLISINI isteyin haydi Allah a emanet olun selam ve dua ile:)

    Yorum tarafından seda — 12 May 2007 @ 19:17

  31. selamün aleyküm.öncelikle ALLAHIM dualarınızı kabul etsin.bende sıkıntılıyım hemde çok.bu duayı bi kere okuyup bitirdim.tekrar okuyacağım çünkü faydasına çok inanıyorum.HZ.Muhammed vesile olunca Rabbimizin hayır diyeceği bi isteğimiz olmaz buna inanıyorum.dua ile kalın…

    Yorum tarafından lazkızı — 13 May 2007 @ 13:11

  32. selamün aleyküm ben de okudum hemde çok sık okuyorum ilk okuduğumda işe ğirmek içindi ve tam 1000 tane olduğunda işe başladımp.6 kasım2005 p.ertesi de iş başvurusu yaptım 7 kasım 2005 salı işe başladım allah herkesin duasını kabul etsin ve hayırlı olan ne ise onu nasip etsin

    Yorum tarafından fatma yetkin — 17 May 2007 @ 21:40

    • 1000 tane okumussun kabul olmus dua n geri kalanını okuma o zaman :D

      Yorum tarafından murat kara — 02 Şub 2010 @ 19:51

  33. selamün aleyküm arkadaşlar.bizde bir arkadaışımız içn okuyoruz umarım dileği gerçekleşir….

    Yorum tarafından cansu — 20 May 2007 @ 02:36

  34. Merhabalar,
    Yedi yıldır devam edip duran zor bir durumun içerisindeyim ve yaşamanın dahi ağır olduğu günleri yaşıyorum. Ve henüz yeni okumaya başladım bu duayı inşallah hayırlısı olur. İnşallah tamamlayabilirim.

    Selam ile..

    Yorum tarafından senay — 21 May 2007 @ 08:35

  35. Selamun aleyküm

    Arkadaşlar yorumlarınız çok güzel Allah yar ve yardımcınız olsun. Dualarınız kabul olsun. bu site gerçekten çok güzel paylaşımlarınızdan dolayı size ayrıca tşk ediyorum .öss ye gireceğim dualarınzı bekliyorum inşALLAH . Allah a emanet olun. esselamun aleyküm.

    Yorum tarafından sino67 — 21 May 2007 @ 16:21

  36. selamün aleyküm öncelikle bizleri yaradana sığınaraktan rabbim nerde hasta kulları varsa şifasını dertli kullarının dermanını boçlu kullarının ferahını varsin rabbim kullarını kıblesinden secdesinden ayırmasın bizleri merhametiyle yargılasın diyerekten dualarımız karşılıklıdır vede inanıyorumki dualarımız herzaman kabüldür asla şüphe edip aman ha kalbinizi bozmayın ne isterseniz yaradandan isteyin bizleri yaradan en güzelini vermiştir bende salatı tefriciye,ye başladım rabbim cümlemizin dualarını kabül eylesin ne muradı varsa versin ecmain

    Yorum tarafından gülsenözcan — 22 May 2007 @ 21:25

  37. merhaba bende bu duaya inanlardanım ne için okuduysam ALLAH ın izniyle kabul oldu.ve süreklide okuyorum. hersey dua üzerinedir.arkadaslar lütfen içinizden gelerek canı gönülden oluyun

    Yorum tarafından sultan — 25 May 2007 @ 12:18

    • ya bizde niye olmuyo bizdemi bi terslik var yoksa

      Yorum tarafından murat kara — 02 Şub 2010 @ 19:52

  38. Salat-ı Tefriciye

    İmamı Kurtubî Hazretleri şöyle buyurmuş: “Bir kimse, çok önemli bir işinin veya önemli bir dileğinin gerçekleşmesini, ya da üzerinde devam edip duran büyük bir belanın üzerinden çekilip gitmesi (kalkması) için “Salât-i Tefriciye”yi (4444) defa okuyup, bu mübarek Salâtü Selâm ile Yüce Peygamberimizi vesile edinse, hiç şüphe ve tereddüt yoktur ki, Yüce Allah, okulunun istek ve muradının olması için hayırlı bir sebeb yaratır ve ona muradını verir.”

    “Allâhumme salli salâten kâmileten ve sellim selâmen tâmmen alâ Seyyidinâ Muhammedinillezî tenhallü bihil ukadü ve tenfericu bihil-kürebü ve tukdâ bihil-havâicu ve tünâlü bihir-reğâibü ve hüsnül-havâtimi ve yustaskal ğamâmu bivechihil Kerîm ve alâ âlihî ve sahbihi fî külli lemhatin ve nefesin bi adedi külli ma’lûmin lek.”

    “Allahım! Bizim Efendimiz Muhammed’e (sav) kusursuz bir salât ve rahmet, mükemmel bir selâm ve selâmet vermeni diliyoruz. O Peygamber ki, onun hürmetine düğümler çözülür, sıkıntılar ve belalar onun hürmetine açılıp dağılır, hacet ve ihtiyaçlar onun hürmetine yerine getirilir. Maksatlara O’nun hürmetine ulaşılır, güzel sonuçlar O’nun hürmetine elde edilir. O’nun şerefli yüzü hürmetine bulutlardaki yağmur istenilir, Allah’ım, onun ehl-i beytine, ashabına da her göz kırpacak kadar zamanda (her an, saniye) her nefes alacak zamanda sana malum olan varlıklar sayısınca salât et.”

    Yorum tarafından NİLGÜN — 25 May 2007 @ 16:14

  39. selamün aleyküm ben bu duayı yeni öğrendim ve googla yazdım burası çıktı setenizi çok beğendim rabbim emeği geçen herkezten binkere razı olsun bende hayırlısıyla evlenmek istiyorum ayıptır söylemisi isteyenlerim çok ama içime ısınan hiç kimse yok bende başlıyacağım inş rabbim kabul buyururda duamızı kabul eder inş amin cümlemizin inş kimin ne muradı varsa hayırlıysa rabbim kabul buyurur inş siz sevgili müslüman kardeşlerimizinde dualarını bekliyoruz tüm ümmeti muhammet için duacıyız rabbim kabul buyurur inş selametle kalın esselamüalyekümverahmatullahiveberakatühü ebedenve daima

    Yorum tarafından fatoş — 28 May 2007 @ 21:40

  40. selamün aleyküm aziz sıddık müslüman kardeşlerim.dua konusunda Efendimiz s.a.v’in çok fazla Hadis-i Şeririfi bulunmaktadır.internetten http://www.enfal.de/kutub/index.htm adresinden rahatlıkla ulaşabilirsiniz.inanın okuyunca çok rahatlayacaksınız.biz aciz kullarız Allah rahman,rahim ve samed’dir başımız sıkıştığında ona el açıp yalvarmaktan başka bir çaremiz var mı.Allah herkesin istediğini hayırlısı ise versin.(amin) Allah’a emanet olun.

    Yorum tarafından Gökhan GENÇ — 29 May 2007 @ 14:53

  41. arkadaşlar bende öss ye hazırlanıyoum şu anda tam 18 gün kaldı. ve arkadaşlarla salatı tefriciyeyi paylaştık. bütün sene boyunca hem fiili dua heme kavli dua yapmışızdır umarım. sizden ricam. allah rızası için duanızı eksik etmeyin.

    Yorum tarafından AYSE — 30 May 2007 @ 19:35

  42. sunu unutmayalim ki hayatta olan herksein mutlaka bir sorunu vardir zaten buda hayatin bir parcasidir tamam dua etmel salavat okumak cok guzel sey ama bunu sadece basimiz dara dustu an okuyup sonra vaz gecersek sadece cikarimiz icin olus olmuyormu benim görusum bir sorun yada zorluk gozetmeksizin allah a surekli dua etmek ve muhammed s.a.v e salat okumak gerekir

    Yorum tarafından cengiz — 02 Haz 2007 @ 02:36

  43. arkadaşlar ben oks ye hazırlanıorm ve yatılı okumam lazım yani yüksek puan lazım herbirinize sesleniyorum eger bana 1 kerecikte olsa dua ederseniz bende sizden dualarımı eksik etmeyecegim dua ile kalın…

    Yorum tarafından büşra — 06 Haz 2007 @ 12:50

  44. tüm müslümanlara selam olsun bende 4444 salati tefriciyeyi ALLAHIM kabul buyursun iki defa okudum ve yaradanın büyüklüğüne inanıyorumki dualarımızın karşılığını veriyo şükürler olsun mevlaya çok huzurluyum mutluyum hamdolsunki bize vermiş olduğu ibadetleri tam bile olmasa yapmaya çalışıyorum ben 27 yaşındayım geçen yıl umre yapdım rabbim kabul eylesin yaradanın büyüklüğüne inanın ve şükredinki biz kullarını sahipsiz koymuyo ettiğimiz duaları kabul buyuruyo yeterki içden ve inanarak yapılsın mevla geçde olsa geri çevirmez buna inanın ALLAHA EMANET OLUN müslüman kardeşler

    Yorum tarafından arzum 44 — 07 Haz 2007 @ 01:08

  45. arkadaşlarım,allah o kadar büyük ki sadece salatı tefriciyye duası ile değil gönülden yapılan her duaya cevap verir.bir imtihan dünyasındayız.dua ettiğimizde kabul edilip edilmediği konusundaki sıkıntılarımız da bir imtihan.kabul olmuyor diyerek duayı bırakmayalım.ben çok zor durmdayım ve dün bu duaya başladım.ayakta zır duruyorum ama inşaallah sabredip bitireceğim.allaha emanet olun

    Yorum tarafından gonca.. — 12 Haz 2007 @ 11:50

    • ne yapalım peki kardes vermezse vermiyo ALLAH neden hala ısrar ediyosunuzki..olanla ölene care yok!

      Yorum tarafından murat kara — 03 Şub 2010 @ 19:18

  46. selamün aleyküm arkadaşlar öncelikle Allah hepimizin dualarını kabul etsin bende salati tefriciyeye yeni başladım başımda bi dünya bela var Allahın izniyle kurtulucam yürekten inanıyorum Allah kullarını sevmesede el açıp yalvardıktan sonra mutlaka merhamet eder bu arada salati tefriciyeyi bi arkadaş okumuştu sevdiği insana kavuşmak ve hayırlısıyla evlenmek için..tefriciye biter bitmez duası kabul oldu ve şuan iki senedir evli çok da mutlu bide sizden dua istiyorum en azından bu kardeşimizin duasını kabul et Allahım demeniz bile yeter Allah hepinizden razı olsun Allaha emanet olun sağolun

    Yorum tarafından nursedaa — 22 Haz 2007 @ 02:04

    • kelin ilacı olsa basına sürer kardesim dur bakalım

      Yorum tarafından murat kara — 03 Şub 2010 @ 19:17

  47. slm aleyküm ben bir iş için okuyacağım kabul olacağın inancım sonsuz hayırlısı ALLAHdan

    Yorum tarafından yunus — 23 Haz 2007 @ 19:00

    • peki hayal kırıklıgına ugrarsan ne olacak ?

      Yorum tarafından murat kara — 03 Şub 2010 @ 19:15

  48. selamın aleyküm müslüman kardeşlerim
    öncelikle dualarınızın kabul edilmesini dilerim. ben de salat-ı tefriciye duasını okuyorum. şimdilik 710 tane okudum ve okumaya devam ediyorum bence bir dileğimiz olmadan da bu duayı okuyun allaha emanet olun.

    Yorum tarafından kuzenler — 24 Haz 2007 @ 15:22

  49. selemun aleykum kardeşlerim.yüce ALLAH ım izniyle bende başlayacam selatı tefriciyye duasını okumaya,benim içimde hep namaz kılma isteği var ama bir türlü basaramıyorum.en fazla 1 hafta kılıp bırakıyorum,dünya işlerine dalıp ahiret hayatını unutuyoruz ve bunun sıkıntısını fazlasıyla ödüyorum süreklı sıkıntılar cekıyorum.benim için de dua ederseniz cok sevinirim.birde geceleri yatmadan önce abdest alıp yatagınıza oturup 3 selavatı serif,11 fatiha ,11 ihlas okuyup ve ardından tekrar 3 selavatı şerıf getirip peygamber efendimize,ne kadar peygamber gelmiş geçmiş ise ve tüm evliyaların ruhlarına hedıye eyleyınız faydasını ALLAH IN hep bereber görecegımıze inanıyorum..herşey gönlünuzce olsun ..ALLAH a emnaet olun

    Yorum tarafından erkan — 26 Haz 2007 @ 14:48

  50. selamun aleyküm
    dostlar ben daha önce salatı tefriceyi okudum işlerim çook bozuktu cenabı hak bana öyle kapılar açtıki bende çok şaşırmıştım.fakat insanoğlu geçmişi çabuk unutuyor şimdi tekrar okuyacağım ve inanıyorum ki tekrar kapılarım açılacak.siz allahtan geçmeyin ve yüreğiniz temiz olsun.allaha emanet.

    Yorum tarafından süleyman ince — 27 Haz 2007 @ 01:41

  51. siteyi arama yaparak buldum salati tefriciye duasini arkadasim okudugunu soyledi ve o anlatti..ve sizlerinde yorumlarini okudum..allah duayi tavsiye edenlerden razi olsun.. bende okuyacagim allahin izniyle.. herseyin hayirlisi icin..allah hayirli dualarimizi kabul etsinki basimiza badireler gelmeden allahin rizasini alalim..eminimki eninde sonunda allahin sevdigi kullari imana gelip ibadet edecektir.. dedigim gibi gec kaldigimizda allah bize badireler vererek gosteriyor acizligimizi…allahu alem..sukur ve hamd allaha..

    Yorum tarafından filiz — 27 Haz 2007 @ 09:39

  52. selamün aleyküm arkadaşlar öncelikle allah hepinizin dualarını kabul etsin inşallah. sıkıntınız neyse üzüntünüz herneyse hayırlısıyla rabbim kabul eder inşallah. bende bir dileğim için yeni başladım okumaya tam 1120 oldu inşallah tamamlayabilirim. sizlerin yorumlarını okuduktan sonra çok rahatladım. şu an içim huzurla dolu allah hepinizden razı olsun. allaha tevekkül edelim ve de inancımız sonsuz olsun bu bize yeter

    Yorum tarafından arzu — 05 Tem 2007 @ 11:53

  53. slm olsun hepinize arkadaşlar;
    evet böyle duarın yüce mevlamın katında çok değerli olduğu kesindir.peygamber efendimizin ve hz. ALLAH’ın adıyla başlayan hangi sua kabul olmamışki buda olmasın?ettiğimiz duanın belki bu dünyada karşılığını bulamasakta bu dünyada edilen ve kabul olmayan her dua diger dünyada bizler için cennette bizim için ayrılan bir köşkün her bir parçasını oluşturumuş.taktiri büyük olan mevlama sıgınalım yeterki!onunmerhameti kimbilir ne kadar büyüktür?

    Yorum tarafından dilek — 07 Tem 2007 @ 13:25

  54. selamlar arkadaslar..bende eşim ile aram düzelsin dıye okumaya basladım bu duayı.hıc yok yere ayrılmayı kafasını takmıs ve benı 2 cocugumla bıraktı gıttı.Rabbime sıgınmaktan baska yapabılecek bırseyım yok.Rabbım hepımıze yardım etsın ınsallah..bugun 350 oldu..sabaha kadar da okumaya devam edecem.Allah rızası ıcın sızde bızım ıcın dua edın..

    Yorum tarafından serap — 09 Tem 2007 @ 01:15

  55. SELAMIN ALEYKÜM SALAVATI TEFRİCİYEYİ İSTİYENLERE BEN KENDİM OKUYACAĞIM… ÖZELLİKLE HASTA VE AİLE SIKINTISI ÇEKEN İNSANLARA YARDIM EDİP OKUYACAĞIMDAN EMİN OLUN:::: BEN TUNÇ::::

    Yorum tarafından Tunç — 16 Oca 2009 @ 19:15

    • senden ALLAH RAZI OLSUN.KIZIM ÇOCUL TEDAVİSİ GÖRÜYOR.ALLAH RIZASI İÇİN SELAVATİ TEFRİCİYEYİ OKUR MUSUN? Mümkünse hemen başlasanız bir anneyi çok mutlu edersiniz.Ben de okuyorum.şimdiden ALLAH RAZI OLSUN.YANIT VERİRSEN ÇOOOOOK SEVİNİRİM.ALLAHA EMANET OLUN.

      Yorum tarafından aycan — 17 Ara 2009 @ 01:30

  56. SELAMÜNALEYKÜM MÜMİN KARDEŞLERİM!

    ALLAH YAPTIĞIMIZ DUALARI ÜÇ ŞEKİLDE KABULEDER:DÜNYADA AHİRETTE BİR DE GÜNAHLARIMIZA KEFARET OLARAK HELE DE BENCE ÇOOK ÖNEMLİ OLAN DUADA HAYIRLISIYLA DENMESİDİR HELE HELE ÖSS ÖĞRENCİLERİ İÇİN BEN DE KADEŞİM İÇİN SELATI TEFRİCİYE TOPLUYORUM TUNÇ ABİSİ ONUN İÇİN OKUR VE HAYIRLISI İÇİN VE NAMAZ KILMASI İÇİN DUA EDERSE SEVİNİRİM.ALLAH RAZI OLSUN

    Yorum tarafından KİTAP KURDU — 02 Haz 2009 @ 01:37

  57. sevgili tunc kardesim Allah senden razi olsun
    bende cok zor durumdayim napicagimi bilemiyorum fakat bu dua biraz sabir isteyen bi dua onun icin bana yardim edersen cok sevinirim ve sana dua ederim kalin saglicakla Allaha emanet olun hepimizin dualari kabul olur insallah amin

    Yorum tarafından arzu — 17 Haz 2009 @ 21:11

  58. SALAT – TEFRİCİYYE ÇOK BÜYÜK BİR SALAVAT MÜKKEMMEL BİR DUADIR. BUNU OKUYAN KARDEŞLERİMİZ NİYETLERİNİ MURADLARINI İSTEYİP GÖNÜLDEN OKURLARSA ALLAH’IN İZNİYLE PEYGAMBER EFENDİMİZ HZ.MUHAMMED (S.A.V) HATRI İÇİN GERÇEKLEŞMESİ MUHTEMELDİR.
    YALNIZ ŞURDAN Bİ KONUYA AÇIKLIK GETİRMEK GEREK OKUYUN AMA SİZ KENDİNİZ OKUYUN O SAYIYA ULAŞMAK İÇİN NE KADAR GÖNÜLDEN MANEVİ ZORLUĞU YAŞARSANIZ O DUANIZ O DERECEDE MAKBÜLDÜR.

    Yorum tarafından kemal — 03 Ağu 2009 @ 17:00

  59. Merhaba Arkadaslar,

    Bende cok kotu bir donem geciriyorum. Ne yapsam iyi olamiyorum. Bu duayi okumaya basladim insaallah en kisa zamanda gerceklesir dilegim. Sizlerin yazdigi yorumlari okuyunca icime umit doldu. Allah darda kalan herkesin duasini kabul etsin. Genelde gunde uc yuz ya da dort yuz kere okumaya calisiyorum.

    Yorum tarafından gunes — 17 Ağu 2009 @ 22:29

  60. Bir de dualari kabul olan arkadaslara sormak istiyorum genelde ne kadar sure sonra dualari kabul oldu? Allah razi olsun cevap veren arkadaslardan.

    Yorum tarafından gunes — 17 Ağu 2009 @ 22:32

  61. Sevgili Arzu arkadaşım RABBim Derdi verdiği gibi Dermanınıda yollamıştır.. Sizin için okudum ama geç cevap verdim çok üzgünüm RABBim Ettiğim DUAnın şifasını size verir inşALLAH …

    Yorum tarafından Tunç — 20 Ağu 2009 @ 12:24

  62. DUA için Yardım isteyenler lütfen bana ulaşsın … Umarım mail adresi vermek yasak değildir…! delfin_gold_tunc@hotmail.com

    Yorum tarafından Tunç — 20 Ağu 2009 @ 12:26

  63. Selam arkadaslar,

    ben salavati tefriciyeyi daha önceleri ailemin ve kendi saglik sorunlarimiz icin okumustum Allah`a cok sükür Allah kabul etti.

    Yorum tarafından N. — 25 Ağu 2009 @ 22:53

    • Ne kadar sure sonra kabul oldu okudugun dualar ve kac gunde bitirdin bu dua yi okumayi

      Yorum tarafından gunes — 25 Ağu 2009 @ 23:31

  64. meraba arkadaslar ben salat-ı tefriciye duasını okumaya başladım fakat bir belirsizlik beni rahatsız ediyor 944 defamı yoksa 994 defamı okuduğumu bir türlü kesinleştiremiorum ne yapmalıyım sizce..

    Yorum tarafından çiğdem — 20 Eki 2009 @ 14:13

  65. ALLAH RAZI OLSUN. BENIM KIZIM İÇİN OKURSANIZ ÇOOOK MUTLU OLURUM KIZIMA ALLAHTAN HAYIRLI BİR EVLAT VERMESİ İÇİN OKUSANIZ BİR ANNEYİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ TEDAVİ GÖRÜYOR.DUALARINIZI EKSİK ETMEYİN.NE KADAR ÇABUK OKUNURSA O KADAR ÇOK RAHATLARIM ALLLAH RAZI OLSUN ALLAHA EMANET OLUN

    Yorum tarafından aycan — 17 Ara 2009 @ 01:36

  66. ARKADAŞLAR BNDE BU GECE BİTİRDİM..NE OLUR AMİN DEYİNİZ VE HACETİMİN KABULU İÇİN DUA EDİNİZ.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM!SELAM VE DUA İLE..

    Yorum tarafından BETÜL — 23 Ara 2009 @ 18:46

    • betül meraba dileğin oldu mu merak ettim…

      Yorum tarafından emine — 27 Nis 2012 @ 21:01

  67. ee nolacak bunu okuyunca ? hanginizin garanti verebilir buna ??

    Yorum tarafından murat kara — 02 Şub 2010 @ 19:12

  68. selamünaleyküm arkadaşlar beni zorla istemedigim birinine verdiler ama benim sevdigim var hemde iki hafta sonra askere gidecek dua edni bend bugün başlayacgım inşallah Rabbimin izni ile sevdigime hayırlı bir şekilde kavuşurum bana Allah rızası için çok dua edin Allah hepinizden razı olsun inşallah selam ve dua ile…

    Yorum tarafından aysenur — 09 Şub 2010 @ 14:03

  69. tefriciye süresi mucizesini bende yaşadım işimmesleyim yoktu ve dardaydım üç günde ikibin okudum ve birgünde işimoldu akrabamın kuaför salonuna çağırıp iş teklifi etiler ve çok şaşırdım okadar çabuk olduki herşey ve allahın büyüklüğünün mucizesi inanın inançlı olun allah hep yanımızda

    Yorum tarafından Hatice — 03 Ağu 2010 @ 22:32

  70. bir arkadaşım okumuş faydasını görmüş ,bende okumak istiyorum fakat sabır işi.başkasına guvenememde ya şaşırırsa,

    Yorum tarafından melek — 01 Tem 2011 @ 01:47

  71. merhaba arşakadaşar ben bu pazartesi başladım son 3000 kaldı benim dileğim çok umutsuz inşallah Rabbim duami kabul ederde olur… HER KAPI KAPANIR AMA RABBİM İSTERSE AÇILMAYACAK KAPI YOKTUR… bana iki cihan bir araya gelse olmaz diyorlar ama ben inancımı kaybetmedim Rabbimden istiyorum….

    Yorum tarafından emine — 27 Nis 2012 @ 20:59

  72. mrb arkdşlr bnde 1 hfta oldu başlayalı 1400 oldu dha duamın kbl olcğna inanyorum rabbim inş hepmzn duasnı kabl eder.

    Yorum tarafından gamze — 08 Haz 2012 @ 02:50


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

